«Όταν ο Μωάμεθ δεν πάει στο βουνό» |
Έρευνα της «ΚτΠ»: Πόσο γνωρίζουν και χρησιμοποιούν οι πολίτες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της δημόσιας διοίκησης; Γράφει η Άντρη Γεωρνταμιλή, Επικοινωνία & Media Το Σεπτέμβρη του 2012, το Παρατηρητήριο για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση της ΚτΠ ΑΕ δημοσίευσε έρευνα για την ανάπτυξη & διείσδυση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης Πολιτών & Επιχειρήσεων στην οποία ερευνάται το κατά πόσο οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου, ιδιώτες και επιχειρήσεις είναι εξοικειωμένοι και ικανοποιημένοι από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δημοσίου αλλά και από ηλεκτρονικές υπηρεσίες πέραν αυτού. Ενδεικτικό της ελληνικής πραγματικότητας είναι, όμως, ότι οι περισσότεροι εμφανίζονται σχετικά ικανοποιημένοι, αλλά φαίνεται ότι δε γνωρίζουν πολλά γι’ αυτές. |