Επείγον - Απόκτηση "διαχειριστικής επάρκειας" |
Για τους μη κερδοσκοπικούς φορείς, το ζήτημα της "Διαχειριστικής Επάρκειας" είναι "κλειδί" για τα επιδοτούμενα προγράμματα συνεργασίας με φορείς... τοπικής αυτοδιοίκησης και την δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης στα πλαίσια της Κοινωνικής Οικονομίας.
Η διαχειριστική επάρκεια και η πιστοποίηση είναι επίσης απαραίτητες προϋποθέσεις για τα προγράμματα του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Παιδείας για την δια βίου μάθηση. p Οι ίδιες προϋποθέσεις είναι απαραίτητες και για τις αναμενόμενες προκηρύξεις από τις περιφέρειες. p Εντούτοις, αυτή την περίοδο στις περισσότερες περιφέρειες δεν υπάρχουν Μητρώα και ανοικτές προσκλήσεις και είναι απαραίτητο τα τοπικά παρατηρητήρια να πιέσουν για να λυθεί το πρόβλημα. p Σας ενημερώνουμε ότι, αυτή την στιγμή και για ένα μήνα μόνον είναι ανοιχτή η πρόσκληση στο Υπουργείο Υγείας για όσες οργανώσεις έχουν ανάλογο αντικείμενο σε υπηρεσίες υγείας και ανθρωπιστική δραστηριότητα. Παρακάτω παρατίθενται τα ελάχιστα έγγραφα που απαιτούνται για την απόκτηση της διαχειριστικής επάρκειας. p Δικαιολογητικά για Διαχειριστική Επάρκεια p Τα έγγραφα / δικαιολογητικά τα οποία πρέπει να συνυποβάλλονται με την αίτηση - φάκελο του δικαιούχου είναι: • ΦΕΚ ίδρυσης/σύστασης ή/και καταστατικό (ή άλλο ΦΕΚ απ ́το οποίο προκύπτει η αρμοδιότητα εκτέλεσης έργων). Κατάσταση Προσωπικού που εμπλέκεται στις διαδικασίες. • Εσωτερικοί κανονισμοί λειτουργίας, αναθέσεων κ.λ.π. (για παράδειγμα κανονισμός προμηθειών ή άλλο συναφές έγγραφο). Ετοιμάζεται απο τον σύμβουλο. • Οργανόγραμμα φορέα / Επιχειρησιακή δομή (με την εμπλοκή των αντίστοιχων υπηρεσιακών μονάδων κατ' ελάχιστο για τις λειτουργίες υλοποίησης έργων). Ετοιμάζεται απο τον σύμβουλο. • Απόσπασμα εγκεκριμένου εσωτερικού κανονισμού υπηρεσιών ή άλλου σχετικού εγγράφου στο οποίο θα προσδιορίζονται οι αρμοδιότητες των εμπλεκόμενων μονάδων και οργάνων στις λειτουργίες υλοποίησης έργων καθώς η περιγραφή θέσεων των υπευθύνων τους (περιγραφή ρόλων). Ετοιμάζεται απο τον σύμβουλο. • Εγχειρίδιο(α) διαδικασιών ή διαγράμματα ροής διαδικασιών (σε ηλεκτρονική μορφή - π.χ.CD). Ετοιμάζεται απο τον σύμβουλο. • Αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων του φορέα για την εφαρμογή των διαδικασιών και την ανάθεση πρόσθετων αρμοδιοτήτων σε υπηρεσίες ή όργανα (υπάρχουν οι αποφάσεις συννημενες σε αρχείο). Το ΙΝΜΕΚΟ σε συνεργασία με το Δίκτυο Συμπραξη οκπ είναι στη διάθεση κάθε μη κερδοσκοπικού φορέα για ενημέρωση και συμβουλευτική στην αντιμετώπιση των απαραίτητων προϋποθέσεων. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το ΙΝΜΕΚΟ τηλέφωνα 210 8813760, 210 8813761, κινητό 6989865476 e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. |